Divendres, 18 De Setembre De 2020
C/ Dr Gassol,1, Vilanova de Bellpuig - 25264 Telèfon: 973 324000 Fax: 973 324321
ajuntament@vilanovabellpuig.ddl.net

05/08/2020

CONCERT DE L'ESTELADA 24/07/2020

PROJECTE VILADONA

Divendres dia 24 de juliol Vilanova de Bellpuig i el Concert de L'Estelada van seguir amb el projecte Viladona, continuant amb la programació, que de forma espaiada en el temps, recupera alguns dels espectacles que van ser ajornats a causa del confinament. Aquest és un projecte que va néixer en el marc de transformació del propi Concert de l'Estelada, i busca transformar la realitat cultural trobant eines per a que aquesta camini cap a una programació més inclusiva des del punt de vista de gènere, racial i funcional.

Amb aforament limitat i un seguit de mesures per fer un esdeveniment segur, els actes van començar a partir de les 19:30 de la tarda, quan l'artista Lily Brick va acabar el mural que estava pintant, dedicat a les tradicions vilanovenques i a la figura principal que hi ha darrera des de fa anys, Pilar Torrades. A les 21:30 i després dels parlaments per inaugurar el mural, la colla sardanista Sol Ixent, la colla Noves Branques i Saltirons van ballar una sardana i a les 22:00h hi va haver concert de Feliu Ventura.

Els actes van comptar amb el suport del Consell Comarcal del Pla d'Urgell i l'Oficina Jove del Pla, la Diputació de Lleida, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Vilanova de Bellpuig. L'acte va ser organitzat pel jovent de la vila en col·laboració amb l'Agrupació Sardanista.